Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2012 » Листопад » 1 » Молодіжна організація Личаківської РО ТЧХ м. Львова - ініціатор заснування музею Українського Червоного Хреста
12:16
Молодіжна організація Личаківської РО ТЧХ м. Львова - ініціатор заснування музею Українського Червоного Хреста

             ПРОЕКТУВАННЯ – КЛЮЧОВИЙ ЕТАП

 

 Волонтери Личаківської РО ТЧХ м. Львова,

 які загорілися ідеєю створення музею 

 Червоного Хреста , вивчають досвід

 заснування і діяльності аналогічних 

 установ у місті. Така нагода  є: музеї Львова 

 обмінялися 31 жовтня досвідом 

 інтерактивності. «Поки що ми у ролі 

 спостерігачів." - Пояснює свою позицію 

 Катерина Олійник, голова молодіжного 

 районного осередку Червоного Хреста 

 (на знімку).



На семіарі повчитись таки було чому, адже Центр міської історії Центрально-Східної Європи у Львові присвятив кінець жовтня семінарам із музейної педагогіки, які організував разом із Педагогічним коледжем, кафедрою теорії та історії культури ЛНУ ім. І. Франка та львівською ЗСШ № 50 ім. А. Макаренка. Про це повідомляє також і кореспондент IA ZIK.

Принципи організації інтерактивного середовища навчання у музеї на засадах комунікації окреслив у доповіді модератор семінару «Інтерактивність в музеї: ідеї ефективного навчання і комунікації» кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки ЛНУ ім. І. Франка Олексій Караманов.

Загалом на семінарі за участі педагогів, науковців, музейників, методистів обговорювалися найрізноманітніші питання, пов’язані з можливостями ефективної співпраці у галузі музейної справи та музейної педагогіки. Виступи кандидата історичних наук, асистента кафедри теорії та історії культури ЛНУ ім. І.Франка Оксани Сурмач, психолога-консультанта Павла Бачинського та методиста Навчально-методичного центру освіти м. Львова Олександри Гурин порушили проблеми реалізації соціальних функцій музею у процесі комунікації та діалогу, удосконалення співпраці освітніх інституцій з музеями.




У «шкільному блоці» виступила Заслужений вчитель України Ірина Ласкій, яка розкрила роль і значення особливої форми інтерактивної взаємодії школи і музею – «педагогічного марафону», що вже десятий рік поспіль упроваджується у львівській ЗСШ №50 ім. А Макаренка.

Про різноманітні аспекти інтерактивної роботи з відвідувачами та можливості залучення молодого покоління до культурної спадщини минулого інформували Ігор Дерев’яний (Національний музей-меморіал «Тюрма на Лонцького»), Ірина Різун (Національний музей у Львові імені Андрея Шептицького), Андрій Цибко (Церковно-археологічний музей Львівської духовної академії УПЦ КП) та Юрій Гудима (Музей історії Львівського університету).




У межах осінньої «Школи удосконалення професійної майстерності педагогів» для вчителів усього міста за підсумками Х Педагогічного марафону «Християнські цінності в мистецькій панорамі Львова» у ЗСШ № 50 м. Львова ім. А. Макаренка відбувся «круглий стіл», що його організували заступники директора школи Галина Риб’як та Олена Коваленко, психолог-консультант Павло Бачинський, учитель Ірина Лев.

Інтегровані уроки з гуманітарних дисциплін, які відбувалися у межах марафону в різних музеях м. Львова та об’єднували усіх учнів школи, були надзвичайно цікавими та ефективними, тому директор школи Юрій Бєлов та автор ідеї «Педагогічного марафону» учителька Ірина Ласкій відзначили необхідність популяризації музейної культурної спадщини шляхом проведення інтегрованих занять зі школярами.

У доповідях методиста Навчально-методичного центру освіти м. Львова Олександри Гурин, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри загальної та соціальної педагогіки ЛНУ ім. І. Франка Олексія Караманова акцентувалося на важливості презентації «Педагогічного марафону» як педагогічної технології, що розкриває та об’єднує потенціал освіти, науки і культури.




Традиційно відбулося представлення творчих проектів учнів школи. У часники «круглого столу» оцінили насиченість презентацій учнів 6-А класу, надзвичайну креативність учнів 9-А класу, елементи театралізації у проектах учнів 10-А класу, чіткість й завершеність з використанням власних поетичних творів презентації учнів 11-А класу.

На цьому сприяння розвитку музейної педагогіки Центр міської історії Центрально-Східної Європи не вичерпав: зараз там Олексій Караманов розпочав заняття з програми «Теоретичні і практичні знання у роботі з музейним простором» для студентів, які хочуть поглибити свої знання та отримати практичний досвід у творенні сучасного музею.

За словами Олексія Карамонова, метою програми є створення групи зі студентів різних гуманітарних спеціальностей, яка отримає можливість удосконалити свої знання з різних дисциплін у міждисциплінарному взаємозв’язку, навчитися розуміти «мову експозиції» та можливості «олюднення» пам’яток матеріальної та духовної культури, а також сформувати навики групової взаємодії під час роботи над музейними проектами. «Програма складатиметься із шести занять-семінарів, на яких поєднуватимуться теоретичні виклади із результатами практичної особистої та колективної роботи», – пояснив Караманов.

Докладніше про семінар «Інтерактивність в музеї: ідеї ефективного навчання і комунікації» див. на сайті ІА ЗІК - http://zik.ua/ua/news/2012/10/31/376616

Тож в особі учасників семінару музеєзнавців, молоді ентузіасти з Личаківської РО ТЧХ м. Львова, отримали добрих помічників і наставників.

 На знімках:  епізоди районних змагань сандружин Червоного Хреста Личаківської РО ТЧХ м. Львова у 70-80-х рр. ХХ ст. 

Фото – з архіву Личаківської РО ТЧХ м. Львова

Прес - служба Личаківської РО ТЧХ м. Львова

Переглядів: 1070 | Додав: Олександр
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
П`ятниця, 19.04.2024, 10:35
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 360
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
alexapostolyuk77
Iv. Stepura © 2024