СРІБНИЙ РЕЙТИНГ
Німецьке Товариство
Червоного Хреста є фаворитом з обслуговування серед усіх благодійних
організацій країни. Про це свідчить опитування, проведене соціологами з Кельна у
співпраці з Гете-університетом у Франкфурті на Майні та газетою «Die Welt»
Вже два роки підряд
соціологи оцінюють якість послуг по всій Німеччині у різних галузях економіки
взагалі, та на окремих підприємствах зокрема. В цьому році було досліджено 1256
підприємств із 128 галузей, вибраних для найбільш об’єктивного визначення рейтингу
обслуговування у Німеччині.
В опитуванні взяли не
менш, ніж 500 громадян, які протягом 3-х минулих років отримували такі послуги від служб і працівників Німецького Червоного Хреста. Вони висловили свою думку
при допомозі онлайн - опитування влітку 2012 року. Таким чином визначено у відсотках
число клієнтів (Service Experience Score-SES) ,
які хоча б один раз за останні три роки отримали якісне і дуже якісне
обслуговування. Разом з теперішніми клієнтами також були опитані і колишні клієнти Німецького
Червоного Хреста.
Підрахунок показав, що
перше місце у рейтингу благодійних організацій упевнено посідає Німецький
Червоний Хрест. Його результат – 65, 7% Це
дуже добрий показник серед інших благодійних організацій, які позитивні оцінки
в середньому отримали на рівні 54,
6% Це значний відрив в оцінці якості послуг від конкурентів
за останні три роки.
В загальному підрахунку
Німецький Червоний Хрест посів 144-е місце по країні і знаходиться у так
званому «срібному рейтингу», тобто серед топ-15 відсотків усіх досліджених
підприємств, організацій та інституцій.
Про загальний рейтинг
читайте на сайті www.service-champions.de
Прес-бюро Німецького
Червоного Хреста. Переклад з німецької - волонтери з мовного клубу "Open World": www.openworld.lviv.ua
Фото - з сайту Червоного Хреста м. Ліхтенфельза
Джерело -
Прес-реліз Німецького Червоного Хреста, Берлін, 30 жовтня. 2012 року, 71/12
|