Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2013 » Травень » 29 » Львівський медіафорум хочуть зробити щорічним традиційним заходом
14:39
Львівський медіафорум хочуть зробити щорічним традиційним заходом

ЛЬВІВ – ЛАБОРАТОРІЯ  НОВОЇ  ЖУРНАЛІСТИКИ


 Сьогодні у Львові відкрився перший медіафорум. Як зазначили організатори

 під час відкриття заходу, дуже важливо, аби Львівський медіафорум став 

 щорічним, адже тут створюється справжній майданчик для дискусій 

 спеціалістів різних галузей медіасфери



Про це IA ZIK повідомили організатори.

«Ми давно мріяли, щоб така подія відбулася. Велика команда людей працювала над цим. Я радий, що так багато учасників сьогодні є з нами. Для нас важливо, аби ця подія стала щорічною, стала регулярною. Адже люди, які були причетні до цього, люблять медіа, працюють у тій чи іншій дотичності до медіа, люблять Львів, люблять професійні зібрання людей, котрі спілкуються на експертні теми», – зазначив керівник ГО «Львівський медіафорум» Остап Процик.

Медіафорум у Львові – це спроба створити серйозний дискусійний майданчик серед медіаспеціалістів та журналістів. Як зазначив керівник Школи журналістики УКУ Ігор Балинський, тут вперше системно зберуть авторитетних людей для обговорення конкретної актуальної тематики.

«Змістова частина має бути цікава для різних сфер медіа, і учасники форуму почерпнуть для себе відповіді на проблеми та порівняють український досвід з досвідом польським, німецьким, шведським, адже їх будуть обговорювати на численних майданчиках форуму. Сподіваюсь, ця подія стане традиційною», – додав Ігор Балинський.

Нагадаємо, у Львові триває I Львівський медіафорум. Подія відбувається на «Арені Львів» та триватиме три дні (29-31 травня). На медіафорум до Львова приїхали близько 400 учасників, серед них – 45 спікерів із 5 країн. Тема цьогорічного медіафоруму: «Куди йдуть медіа світу і чи встигне за ними Україна?»

Під час відкриття форуму Станіслав Лячинський, директор зі стратегічних комунікацій та зв’язків з громадськістю фонду «Відродження» зазначив, що підтримка форуму – це реалізація місії фонду, тобто сприяння становленню відкритого, демократичного суспільства в Україні. «Ціль нашої програми ЗМІ – сприяння формуванню фахової журналістики, яка йде в ногу з часом. Форум стане майданчиком спілкування журналістів і медійників, обміну досвідом та кращими практиками», – зауважив він.

Учасників та спікерів першого Львівського медіафоруму привітав міський голова Львова Андрій Садовий.

Тематичну частину форуму розпочала доповідь президента київської школи економіки Павла Шеремета «Стратегія блакитного океану для медіа». Але, як зауважили журналісти, виступ пана Шеремета здебільшого був спрямований на висвітлення позитиву діяльності команди мера Львова Садового, і спричинив дискусію серед учасників. Певне несприйняття викликало його твердження, що YouTube здатен повністю замінити телебачення, тому не варто його розвивати. Павлу Шеремету закинули, що він путає форму і зміст.

Надзвичайно цікавим і корисним був виступ американця Еріка Гарріса (Buzzfeed.com) «Як соціальні медіа змінюють новини та рекламу». Пан Гарріс зосередився на соціальних мережах як інструменті нових медій, що дають можливість отримати новий контент. Він наголошував на тому, що модель комунікації змінюється, і медіа усе більше черпають тем та ідей у соцмережах. «ЗМІ повинні думати про нові способи споживання. Спосіб поширення інформації є таким же важливим, як і ідея», – резюмував Ерік Гарріс.

Представник UMH group Борис Ложкін запропонував до обговорення тему «Україна у руслі світових медійних трендів». Поставивши питання, куди ідуть медіа, він наголосив: «Ключовими будуть медіакорпорації, в основу нових медійних рішень будуть лягати відомі бренди або відчайдушні новачки, котрі будуть змінювати медіаландшафт. «Ми можемо прийти до моделі, коли люди будуть купувати на сайті, скажімо, лише конкретний блог. Блогерська модель – це те, куди медіа будуть іти. Чи встигне Україна за світом? Моя відповідь – ні. Надто вже далекі пішли технології на Заході. І це може призвести до того, що Україна щезне з медіакарти Європи. Її поглинуть світові тренди».

Чи є порятунок? Відповідь Бориса Ложкіна була такою: медіа врятує цікавість, допитливість. Багато і продуктивно працювати, бути допитливим, а ще до того трохи удачі – такий підхід робить неймовірні речі.

У програмі ще сьогодні виступ російського репортера Віталія Лейбіна, лекція української журналістки Анни Добривечір, майстер-клас журналіста Інтерньюз Україна Андрія Маштакова, і доповідь Сергія Рахманіна (Дзеркало тижня).

Безперечною родзинкою медіафоруму є присутність на ньому відомого польського журналіста Адама Міхніка («Gazeta Wyborcza», Польща), людини, журналістське перо якої змінило не тільки Польщу, а і Східну Європу. Завтра, 30 травня, другий день медіафоруму розпочнеться з його лекції «Яких журналістів потребують у молодій демократії?».

Джерело –

http://zik.ua/ua/news/2013/05/29/411178

http://zik.ua/ua/news/2013/05/29/411201



Переглядів: 445 | Додав: Олекса
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Середа, 05.08.2020, 23:09
Webmoney
E957042746057 U511828258153 Z226274508252 R134004408733
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 331
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2020