Головна » 2013 » Вересень » 7 » Історія походження людини – прояснюється: учені виявили послання Бога у її… геномі

БІОЕТИКА ОТРИМАЛА ПІДМОГУ

Група дослідників з Гарвардського університету зробила заяву про те, що

вони змогли знайти те, що нагадує послання від Бога, записане всередині

генома людини. Про це пишуть експерти видання для

інвесторів"Украина сегодня: Finanso.net"

Команда провідних генетиків виявила фрагмент з 22- х слів , які були написані на стародавньому арамейською

мовою в розділі не кодують ДНК. Ця мова був погано досліджений. У цьому фрагменті Богом підтверджується

його існування , а також роль у створенні життя на Землі. Завдяки такому приголомшливого висновку у людей

з'являються майже незаперечні докази існування Бога , а також значення його ролі у створенні еволюційного

процесу шляхом природного відбору.

Це послання було виявлено вченими в той момент , коли вони помітили дивні математичні моделі , що з'являються в

конкретній частині геному. Як заявив Чарльз Уотсон , провідний ученийпроекта , дослідникам було відомо , що в

природі подібного роду моделі не зустрічаються , однак їм не вдалося придумати якогось конкретного

переконливого пояснення для їх існування . З цієї причини дослідниками було прийнято рішення провести

перехресний аналіз посилань на патерни з мовною базою даних.

Уотсон розповів , що вчені були вражені, виявивши , що моделі , знайдені в ДНК , є такими ж , як у стародавньому

арамейською мовою. Приголомшена таким відкриттям , команда вчених відразу ж зв'язалася з експертами ,

знайомими з арамейською мовою . Якраз на цій мові в повсякденному житті говорив Ісус Христос .

Після декодування повний текст повідомлення буде звучати так : "Здрастуйте , діти мої . Це Яхве , єдиний істинний

Бог . Ви знайшли таємницю творіння. Тепер поділіться нею спокійно з миром" . Зазначимо , що Яхве - це біблійне

назва іудейсько - християнського бога .

Як стало відомо експертам розділу "Новини науки " журналу " Біржовий лідер" , результати цього дослідження

незабаром з'являться в журналі " Nature " . Є припущення , що воно може стати причиною запеклих суперечок серед

учених , багато з яких є прихильниками теорії природного відбору Чарльза Дарвіна , яка була опублікована в 1859

році.

Чарльз Уотсон відзначає , що це відкриття не відкидає правоти Чарльза Дарвіна. Експерт вважає його теорію просто

не зовсім повною , тому що "здається, що дійсно біля витоків процесу стояв іудейсько-християнський Бог".

Учений додав, що замість того, щоб просто заявляти людям про природний добір, Бог залишив прихований