Головна » 2015 » Січень » 9 » Новини медицини: Вчені відкрили таємницю довголіття і зрозуміли як уповільнити старіння

РОЗГАДКА  ТАЄМНИЦІ  «БІБЛІЙНОГО  ВІКУ»

Вчені відкрили таємницю довголіття

і знайшли спосіб уповільнити старіння.

Теломери - це кінцеві ділянки хромосом, що знаходяться в ядрі кожної клітини людського організму, які коротшають при кожному новому розподілі клітини. Коли довжини теломер стає недостатньо для нового поділу, клітина відмирає.

Такий процес поступового відмирання клітин в тканинах організму називається медиками «біологічним старінням».

Є результати досліджень, отримані вченими Каліфорнійського університету в Сан-Франциско і опубліковані в журналі The Lancet Oncology.

Дослідники доказали, що теломери можуть подовжуватися дуже простим способом, без всяких біохімічних впливів - всього лише зміною способу життя, передає "ПІНУ".

У дослідженні взяли участь 10 чоловіків у віці трохи більше 60. Вони не їли м’яса, займалися фізичними вправами, йогою і медитаціями. За 5 років їх теломери стали на 10 % довшими, ніж на початку дослідження. А у чоловіків, які дотримувалися звичного способу життя, теломери стали на 3 % меншими, ніж 5 років тому.

Це дуже обнадійливі результати. У біологічному сенсі, вони молодіють.

Попередні дослідження довжини теломер показали, що короткі теломери пов’язані з поганим здоров’ям, у тому числі захворюваннями серця, деменцією і раком.

Відомо, що теломери можуть регенеруватися в стовбурових і ракових клітинах, але в цьому дослідженні вперше показано, що певний спосіб життя може змусити їх відновлюватися в звичайних клітинах.

Джерело:

Вівторок, 19.03.2024, 05:37