ТРЕНІНГ В АЕРОПОРТУ

Чотири доби, з 4 по 7 серпня, Бориспільський
загін швидкого реагування ТЧХ України,
проводив 6-ти годинні тренінги з першої
долікарської допомоги серед персоналу
ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Надавати першу домедичну допомогу навчали персонал наступних служб:
- Служба авіаційної безпеки;
- Cлужба пасажирського обслуговування;
- Cлужба спец. транспорту;
- Cлужба обслуговування VIP- та бізнес-пасажирів;
- Cлужба аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів;
- ТОВ «Аерохендлінг»;
- Державна прикордонна служба України аеропорту «Бориспіль».

Нагадаємо, що у березні цього року, тренінги з першої допомоги пройшли служба технологічної підтримки та навчання, служба орендних відносин, відділ надання готельних послуг та ресторанного бізнесу, служби наземного обслуговування.

Після того, як репортаж про тренінг в аеропорту був розміщений на сторвнці Бориспільського загону швидкого реагування ТЧХ України у соцмережі Facebook дехто з його учасників зробив на ній відгуки:

Алла Онищенко-Білім: Дуже сподобалось.Радує, що у нас є професіонали такого рівня. Лікарю - повага!
Ольга Стеценко: Також була. Дуже повчально. Спасибі вам велике!

У свою чергу колектив учасників загону швидкого реагування Червоного Хреста дуже вдячний керівництву ДП МА «Бориспіль» за запрошення та проявлену довіру.

На їх сторінці про це зазначено наступне: «Готові співпрацювати і надалі – тільки постійне навчання може сприяти високому рівню обізнаності з першої допомоги персоналу головних повітряних воріт України».

Фото – Бориспільського ЗШР Червоного Хреста
За джерелами:
http://www.redcross.org.ua/modules/news/index.php?id=2143
https://www.facebook.com/bobrredcross/
|