Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2018 » Червень » 1 » У центрі соціального обслуговування львів’ян навчатимуть, як не стати жертвами шахраїв (ВІДЕО)
12:46
У центрі соціального обслуговування львів’ян навчатимуть, як не стати жертвами шахраїв (ВІДЕО)

 

ОСТЕРІГАТИСЬ ШАХРАЙСТВА

 

 

 

 

 

 

У четвер, 31 травня, у міському територіальному центрі соціального

обслуговування стартував проект «Остерігайтесь шахрайства».

 

За статистикою від початку року у Львові зареєстровано 3415 випадків.

На заході говорили про різні схеми, якими найчастіше користуються зловмисники, а це: шахрайство телефонне, банківське, з продажу ліків та під виглядом благодійників.

«Проінформована людина – озброєна. Наші соціальні працівники не тільки відвідують, надають соціальну послугу дома, а й спільно з поліцією розносять інформативні буклети, де зазначений основний перелік шахрайських схем, які відбуваються у місті й як вберегтися від них», – сказав заступник керівника Галицького центру соціального обслуговування Василь Галамай.

На заході була й пані Стефанія Баб'як, яка ледь не стала жертвою шахраїв.

«У 2017 році мені дзвонили. Сказали, що син потрапив в міліцію і негайно потрібні гроші. А я спитала, який саме із синів, бо у мене їх троє. І чую голос сина Святослава. Ну, точно його голос: «Мамо! Мамо!» – і більше нічого. Проте я зорієнтувалася, і запитала, чи вони з Донецька. А на тому боці кинули слухавку. От такий був випадок. Я тоді зателефонувала до Святослава, він мені сказав, що вдома і що у нього все добре», – розповіла Стефанія Баб'як

Під час зустрічі із літніми людьми поліцейські надали декілька порад, як захиститись від шахраїв:

1. Не реагувати на дзвінки від сторонніх осіб, які представляються працівниками поліції та вимагають гроші за свої послуги;

2. Не довіряти незнайомим людям, що телефонують на мобільний (стаціонарний) телефони;

3. Поставити якомога більше запитань людині, що телефонує;

4. Не поспішати перераховувати кошти на вказаний номер або віддавати їх особі, яка за ними прийде – усе це різновиди вдало вибудованої схеми шахрайства;

5. Зберігати спокій чи зателефонувати людині, з якою можете порадитися;

6. Зателефонувати в поліцію.

 

 

 

 

 

 

Надалі працівники центру планують систематично проводити зустрічі патрульних із пенсіонерами.

 

Фото – скріншот з відео

За джерелом:

http://uanews.lviv.ua/society/2018/05/31/163108.html

Переглядів: 187 | Додав: Олекса
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вівторок, 02.06.2020, 09:08
Webmoney
E957042746057 U511828258153 Z226274508252 R134004408733
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 328
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2020