СЛУХАЄМО ВАС, ГОВОРІТЬ!
Інформаційний центр Червоного Хреста України прийняв 3 травня перший дзвінок.
За номером 0 800 332 656 кожен може отримати інформацію про напрямки діяльності Червоного Хреста України та основні види допомоги.
Наразі в мережі працює 8 операторів: 5 операторів інформаційної підтримки, 2 - психосоціальної підтримки, 1 - зі Служби розшуку.
Всього з першого дня роботи до Інформаційного центру надійшло понад 57 500 дзвінків, з них унікальних - близько 20 000. Операторам вже вдалося обробити понад 7500 звернень. Один оператор за зміну у 8 годин обробляє приблизно 60 дзвінків.
Також у деяких обласних організаціях Червоного Хреста України, наприклад у Харківській, Одеській, Миколаївській тощо, також працюють call-центри.
Фото – ТЧХУ/Фейсбук
За джерелом:
https://www.facebook.com/RedCrossUkraine/photos/a.539438762759270/4398609163508858/
|