Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2011 » Серпень » 30 » Педагоги закликали заборонити рекламу сигарет в магазинах та кіосках
21:31
Педагоги закликали заборонити рекламу сигарет в магазинах та кіосках


Українські педагоги закликали Верховну Раду допомогти їм боротися з курінням -AAA+
у школі та заборонити усю рекламу сигарет. Про це ЗІКу 30 серпня повідомив прес-центр коаліції громадських організацій «За вільну від тютюнового диму Україну».
«Ми, представники педагогічної громадськості, керівники шкіл, вчителі, психологи України напередодні нового навчального року із сумом констатуємо, що набирає обертів затягування наших дітей до лав курців за допомогою реклами сигарет у кіосках та магазинах», – йдеться у зверненні Асоціації керівників шкіл України.

У підсумку Асоціація керівників шкіл України звернулася до депутатів Верховної Ради із «проханням якомога швидше захистити молодь від куріння та повністю заборонити рекламу сигарет, зокрема у магазинах і кіосках, та прийняти законопроект №5164».

Моніторинг, проведений у серпні 2011 р. громадською організацією «Життя» разом із представниками Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс», наочно зафіксував, наскільки незахищеною залишається українська молодь перед рекламою сигарет.

Було проаналізовано торгові точки навколо 10 великих шкіл у різних районах міста Києва. Поруч з кожною зі шкіл на відстані до 600 метрів у зоні досяжності учня досліджувалося в середньому 4 кіоски, 2 міні-маркети (площею до 400 кв. м) та 2 супермаркети.

Всього було промоніторено 71 торгову точку. Результати засвідчили, що у 100% точок, де продавалися сигарети, була розміщена і реклама. При цьому у переважній більшості – у 89% випадків – поруч із рекламою сигарет розміщувалися товари для дітей – цукерки, напої та іграшки. Отже, діти та підлітки є незахищеними від впливу на їхню психіку сигаретної реклами. При цьому 65% торгових приміщень, половина з яких кіоски, мали рекламу тютюнових виробів на рівні очей школярів середніх класів та підлітків, тобто на рівні 1,5 метра. Моніторинг також показав, що в 14% закладів торгівлі розміщується рекламна інформація про конкурси, призи, лотереї, які проводять сигаретні марки.

56% об’єктів мають плакати на вітринах, 58% – елементи дизайну вітрин, які є також і рекламою сигарет, 61% – спеціальне оформлення та виклад пачок сигарет, 14% – інші форми реклами сигарет.

«Транснаціональні тютюнові компанії до 80% своїх рекламних бюджетів витрачають на гламурну, яскраву рекламу в пунктах продажів з очевидною метою – збільшення курців, особливо серед школярів та молоді, і при цьому цинічно заявляють, що така реклама – це «інформація про товар»,– говорить координатор регіонального центру громадянського представництва «Життя» Ганна Гопко. – Широка громадськість закликає депутатів нарешті захистити дітей від цинічного рекламного зваблення, розквітлої тютюнової пропаганди і якомога швидше проголосувати у другому читанні за повну заборону реклами сигарет (включаючи заборону в пунктах продажів), а не часткову, як цього добиваються тютюнові лобісти, котрі послабили первинну редакцію тексту законопроекту №5164».

Довідка.

Законопроект №5164 про повну заборону реклами сигарет. Реклама сигарет вже заборонена в Україні на телебаченні та радіо, а також на зовнішніх рекламних носіях. Проте досі дозволена реклама сигарет у мережі Інтернет, у магазинах та кіосках, дозволяється також проведення акцій-розіграшів, промоакцій на вулицях, спонсорство та стимулювання продажів сигарет.

Переглядів: 659 | Додав: Олекса
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
П`ятниця, 29.05.2020, 17:53
Webmoney
E957042746057 U511828258153 Z226274508252 R134004408733
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
«  Серпень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 328
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2020