ІНТЕРНЕТ - ПРОТИ СТИХІЇ
Червоний
Хрест і компанія Dell спільними запусиллями запустили в дію цифрову
систему Center Operations, - першу соціальну медіа-моніторингову платформу, призначену
для поліпшення гуманітарної допомоги. Цифрові системи Center Operations призначені
для оснащення регіональних відділень Червоного Хреста США, щоб сприяти
збору інформації в Інтернеті, і бути у більшій готовності до протистояння і захисту населення
під час стихійних лих.
Червоний
Хрест сподівається, що новий Центр буде схвально сприйнятий громадськістю, тому
що забезпечує значне розширення масивів збору інформації, що має велике
значення при визначенні точок найбільшого враження населених пунктів під час торнадо, землетрусів, повеней,
лісових пожеж. При його допомозі, кожен хто потрапив у біду, зможе звернутися
по Інтернету у Червоний Хрест за необхідною підтримкою і сприянням виходу з
кризової ситуації.
"Ми вважаємо, що
цифрові системи Center Operations можуть мати величезний вплив на швидшу
ліквідацію наслідків від крупних стихійних лих, тому що тут використовуються
швидкодіючі колмп»ютери, які здатні обробляти інформацію від мільйонів
користиувачів одночасно", - сказав журналістам Mashable Венді Харман,
працівник Червоного Хреста, директор соціальної стратегії.
Цифрові
системи Center Operations допомагатимуть Червоному Хресту шляхом надання
додатковій інформації, сприятимуть швидкому виявлення суспільних потреб і тенденцій,
коли рішення про допомогу треба приймати швидко і оперативно в реальному часі.
Разом
із запуском Центру, Червоний Хрест США тепер прийматиме і навчатиме роботі на
ньому добровольців, щоб вони вміли відповісти на соціальні виклики під час
стихійних лих при допомозі засобів масової інформації. Добровольці зможуть
відповідати на такі запитання, як: «Де найближчий притулок?", або "Де
знаходиться найближчий склад продуктів харчування?" Це дуже важливо для
постраждалих під час стихії. Товариство також знаходиться в процесі запуску програми
сертифікації для інтернет-добровольців.
Command
Center буде контролировати Facebook , Twitter , YouTube і
блоги, хоча він, як і раніше, ще не включає нові соціальні мережі, такі
як Google + і Pinterest .
На
даний момент Центр працює тільки в англо-мовній версії і працює тільки в США.
Перше випробування він пройшов під час ураганц «Ірен» в 2011 р.
"Соціальні медіа стають невід'ємною частиною ліквідації
наслідків стихійних лих", - сказав Венді Харман, директор соціальної
стратегії для американського Червоного Хреста. - Услід за телебаченням і
місцевим радіо, Інтернеті є третім
найпопулярнішим способом зв»язку для людей, щоб збирати інформацію про шкоду
від надзвичайних ситуацій, визначають шляхи і способи допомоги постраждалим від
стихії».
Джерело:
http://mashable.com/2012/03/07/red-cross-digital-operations-center |