БЛАГОДІЙНИКИ І ЗМІ - ПАРТНЕРИ
Яким чином вітчизняному сектору благодійності стати проактивним у
співпраці зі ЗМІ? Як збільшити кількість матеріалів про благодійність?
Який новий рівень співпраці може запропонувати сектор представникам
ЗМІ? На ці та інші запитання будуть шукати відповідь учасники
круглого столу «Благодійники та ЗМІ: як вийти на новий рівень
співпраці?», який відбудеться 21 лютого п.р. в рамках V Міжнародної
конференції форуму"Благодійність: підзвітно, прозоро, публічно".
Не дивлячись на те, що протягом останніх років тема співпраці благодійних організацій та фондів із засобами масової інформації постійно знаходиться у фокусі дискусій під час різноманітних публічних подій, вона не залишає своєї актуальності. Проте потребує нових акцентів та перегляду власних підходів до цієї співпраці зі сторони вітчизняного сектору благодійності - очевидна. І це повинен у якійсь мірі вирішити "круглий стіл", на який ми запрошуємо усіх бажаючих.
Мета "круглого столу": обговорити шляхи відповідального ставлення сектору благодійності до співпраці із представниками засобів масової інформації та окреслити шляхи збільшення кількості якісних матеріалів про благодійність в ЗМІ. Питання для обговорення:
• Моніторинг ЗМІ щодо висвітлення теми благодійності: навіщо оцінювати ступінь уваги ЗМІ до діяльності благодійних організацій та фондів, волонтерських
рухів, благодійних ініціатив, діяльності окремих благодійників тощо: що це дасть сектору благодійності? що це дасть ЗМІ? чи потрібен системний моніторинг ЗМІ з питань благодійності та хто має взяти на себе цю роль? • Продукування якісного інформаційно-аналітичного контенту про власну діяльність та розвиток як шлях до побудови міцних взаємовідносин зі ЗМІ: що таке
якісний інформаційно-аналітичний контент: його характеристики та складові? як благодійним організаціям та фондам розвинути необхідні навички, щоб стати проактивними у взаємодії із представниками засобів масової інформації? • Відстоювання позитивного іміджу сектору благодійності при появі гострих скандалів, пов’язаних із діяльністю того чи іншого фонду чи благодійної
організації: чи можливі спільні дії? які можуть бути інструменти? Яку роль відіграють в таких ситуаціях ЗМІ?
Модератор: Тарас ПЕТРІВ (Україна), заступник директора з міжнародного співробітництва Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, кандидат філологічних наук, доцент, президент Фундації «Суспільність»
Експерти: • Вадим Георгієнко (Україна), Голова Ради Міжнародного фонду допомоги та соціального інвестування • Діана ДУЦИК (Україна), редактор сайту Медіасапіенс • Алла КОТЛЯР (Україна), журналіст тижневика «Дзеркало тижня»
• Севгіль МУСАЄВА (Україна), журналіст Форбс
• Анастасія ТРОЦЬКА (Україна), пресс-секретар Телеканалу «1+1»
• Олександр ЧЕКМИШЕВ (Україна), голова Комітету «Рівність можливостей»
Зареєструватися на участь у заході можна тут: http://www.blagodiynist.info/participate.htm
Джерело - http://www.ufb.org.ua/aboutus/novini-forumu.htm?id=2338 |