ОДИН
- З ТРЬОХ
Перша
долікарська допомога потерпілому на місці аварії: перевірка встановила, що правильно
може допомогти у екстреній ситуації тільки один водій з трьох, яких Червоний Хрест
перевіряв на автострадах Європи
Питання, яке їм задавали, було дуже простим: що
робити, коли кожна секунда на рахунку? Загальноєвропейське дослідження,
проведене з ініціативи загальнонаціонального клубу автомобілістів Німеччини (ADAC)
і Німецьким Червоним Хрестом, виявило, що є багато недоліки у драйверах і водії
не знають елементарних речей.
Водії в Німеччині, як правило, вірять, що на місце
катастрофи треба негайно викликати «швидку допомогу» і таким чином, можливо.
врятувати життя потерпілому. На жаль, реальність така, - надання першої медичної
допомоги дуже часто запізнюється, а та, долікарська, надається на місці аварії неправильно, або не
у повному обсязі, і пригода на дорозі завершується вкрай погано…
До такий висновків прийшли експерти, проаналізувавши
тести Euro-опитування, яке спільно провели на дорогах працівники ADAC і Німецького
Червоного Хреста (DRK). Хоча наважилися відповісти на них близько 73 відсотків
респондентів.
Але 33 відсотки з них не знали всіх правил надання
першої долікарської допомоги на місці катастрофи, 46 відсотків змогли
відповісти тільки на половину запитань, а 41 відсоток знав, що робити, якщо
треба робити при зупинці дихання. Тільки один з п'яти (20 відсотків) респондентів
був у змозі виконувати рятувальні реанімаційні дії з потерпілим правильно. І це
не дивно: більшість респондентів (38 відсотків) повідомили, що останній раз
курс з надання першої допомоги вони проходили понад десять років тому.
Більше
половини жертв на європейських дорогах гинуть протягом перших декількох хвилин
після аварії. Ця цифра може бути значно нижчою, якщо автомобілісти у ці важливі
хвилини вмітимуть надавати один одному першу долікарську ефективну допомогу. Тож
і автоклуб ADAC, і Червоний Хрест Німеччини звернулися до автомобілістів
регулярно оновлювати свої медичні знання .
Петер Маєр - президент ADAC каже: "Ми повинні
знати, що в разі надзвичайної ситуації, на допомогу може прийти інший учасник
дорожнього руху. Треба розробити і запровадити більш компактний курс підвищення
кваліфікації з цієї благородної справи. І зробити це треба на добровільній
основі, але для всіх автомобілістів».
Президент Німецького Червоного Хреста д-р Рудольф
Сайтерс (Seiters) говорить: "Одного лише запровадження такого учбового курс
з надання першої медичної допомоги в життя, мабуть, буде надто мало. Те, про я
що довідався, наводить на думку - кожні п'ять років треба проводити
перепідготовку автомобілістів у оволодінні навичками надання першої медичної допомоги,
Це допоможе оновити попередні знання, з
пасиву повернути їх у актив. Зробити це кожен зможе швидко, всім буде зручно, -
і, скажу навіть, весело. І аж тоді буде упевненість, що під час дорожньої
пригоди водій не розгубиться і буде діяти швидко і правильно. Ніхто більше не
буде відчувати себе у такій ситуації безпорадним.
Як реальний крок до вирішення проблеми є заклик
Німецького Червоного Хреста провести у суботу, 23 березня, перший
загальнонаціональний екзамен: "Чи вмію я надати першу домедичну допомогу
".
Повністю цей прес-реліз та інфографіку можна знайти в Інтернеті за адресою presse.adac.de і drk.de/presse.
Слідкуйте за нами у Твіттері - twitter.com/motorwelt , і twitter.com/roteskreuz_de
.
Контакти:
Німецький
Червоний Хрест
Д-р Дітер
Шютц
Прес-аташе
Телефон:
(030) 85404-158
schuetz@drk.de
Стефані Crown
Телефон: (030) 85404-161
krones@drk.de
Автоклуб
ADAC:
Христина
Garrels
Керівник із
зовнішніх зв'язків
Телефон:
(089) 7676 2052
christian.garells @ adac.de
Katrin Müllenbach
Телефон: (089) 7676-2956
katrin.muellenbach @ adac.de
Додаткову інформацію
для преси можна знайти
http://www.drk.de/presseinfo
Клацніть тут
для виходу на сайт DRC
http://www.drk.de
Фото
- http://www.dtp-portal.com/gallery/albums/cat/podborka/
Джерело
– прес-реліз Німецького Червоного Хреста від 19 березня 2013, м. Берлін, №
16/13 |