ІНТЕРАКТИВНИЙ ОНЛАЙН-САМОВЧИТЕЛЬ Опанувати
правила надання першої домедичної допомоги тепер дуже просто: Німецький Червоний
Хрест (DRK) і американська компанія «Simpleshow» створили онлайн-модуль
"Стань героєм першим медичної допомоги». У доступній сучасній формі ігрового
відеоролика пояснюються найбільш важливі типові заходи, до яких треба вдатися у надзвичайних ситуаціях.
Генеральний секретар Червоного Хреста Клеменс фон Вальдбург-Зейл (Waldburg-Zeil) зазначає: «Як
ми знаємо з недавнього соціологічного опитування, проведеного нами і
національним автоклубом ADAC, дві третини німців не можуть реально допомогти
постраждалим у дорожних аваріях на автострадах. Ми маємо намір змінити цю
ситуацію. Інтернет допоможе нам у цьому, бо вдалося розробити свіжий і приємний
вступний курс з надання першої домедичної допомоги у формі онлайн-гри».
За чотири коротких грайливих і легких для розуміння
фільму сюжетних історій, користувачі знайомляться з «героєм» моделі. Букви
означають "крик про допомогу", "заохочення і розрада",
"життєво важливий моніторинг", "нижня стеля». Щоб, нарешті,
самому стати героєм, користувач повинен відповісти на питання вікторини після
кожного відео сюжету. Інтерактивний фільм-гра озвучена англійською, німецькою
та іспанською мовами, і може бути перекопійованим на соціальні мережі ЗМІ або бути
вбудованим у веб-сайти.
Завдання навчального модуля полягає не в заміні
регулярних занять з надання першої домедичної допомоги, а у тому, щоб заохочувати
користувачів до чим швидшого вступу на
курси з цього профілю. Використання вбудованого пошуку коду, в кінці-кінців
призводить користувачів до ряду адресарію переліку курсів в безпосередній
близькості до місця їх проживання. Червоний Хрест рекомендує оновлювати навички
надання першої долікарської допомоги кожні п'ять років.
Он-лайн курс є частиною "simpleshow - ініціативи».
Він створений з філією компанії, що базується у Штуттгарті (Stuttgart-компанією),
яка підтримує благодійні організації, стурбовані сучасним станом справ з ДТП на
дорогах і невміння постраждалих давати собі раду на місці.
"Наш досвід в ілюструванні сюжетів і у спрощенні
складності дозволяє передати в декількох хвилинах відеоролика багато медичних
знань. Це було особливо важливо для того, щоб працювати з контингентом
підопічних Червоного Хреста і запропонувати йому свою допомогу у цьому
важливому питанні ", - говорить Детлеф Вейсе (Weise), генеральний директор
компанії «Simpleshow GmbH».
Німецький Червоний Хрест (DRC) є найбільшим
постачальником вчителів-добровольців. З близько 1,3 мільйона волонтерів курс з
надання першої домедичної допомоги щороку читають 14000 фахівців-медиків.
Компанія «Simpleshow GmbH» спеціалізується на виробництві відео-ігр для розтлумачення
складних питань тим, хто вивчає якийсь новий, і важкий для розуміння, предмет.
Докладніше про неї можна довідатися на сайті: www.simpleshow.com
Курс з вивчення надання першої домедичної допомоги
доступний на сайтах: www.drk.de/erklaervideo
, а також - http://firstaid.simpleshow.com/de
Зв'язатися з Прес-службою DRC:
Д-р Дітер Шютц
Тел.: 030 85404 158
schuetz@drk.de
Стефані Гровн (Crown)
Тел.: 030 85404161
krones@drk.de
Натискати: simpleshow GmbH
Франка (Franka) Еберлейна
Тел.: 030 726139-969
presse@simpleshow.com
Додаткову інформацію для преси можна знайти
http://www.drk.de/presseinfo
Клацніть тут для виходу на сайту DRC
http://www.drk.de
Фото
- www.drk.dе
Джерело:
Прес-реліз Німецького Червоного Хреста, Берлін, 3 квітня 2013 р., №18/13
|