НОВІ
ГОРИЗОНТИ
Куди
йдуть медіа світу і чи встигне за ними Україна? Які світові тенденції у
розвитку засобів масової інформації, новітні стандарти журналістики та сучасні
тренди в медіауправлінні? Саме ці питання обговорять протягом трьох днів на
Першому Львівському медіафорумі, який розпочався сьогодні, 29 травня, на «Арені
Львів».
Про це повідомляє прес-служба ЛМР.
На форум з’їхалось близько 400 учасників, серед них
– 45 спікерів з України, Польщі, Росії, Швеції, США, Данії.
«Медіа майбутнього» – загальна тема першого дня
Львівського медіафоруму. Розпочався форум доповіддю Павла Шеремети «Стратегія
блакитного океану для медіа».
Також на медіафорумі сьогодні виступлять доповідачі
з США (Ерік Гарріс, Buzzfeed.com), Росії (Віталій Лєйбін, «Русский репортер»).
Своїм досвідом ділитимуться топ-спікери з України: Борис Ложкін (UMH group),
Анна Добривечір (TNS), Назар Панчишин (1+1 медіа), Сергій Рахманін («Дзеркало
тижня»), Леонід Цодіков (Український медіа холдинг), Костянтин Квурт, Андрій
Маштаков («Інтерньюз Україна»), Максим Саваневський (watcher.com.uа), Анатолій
Бондаренко та Роман Кульчинський (Texty.org.ua). У перший день Медіафоруму
відбудеться також дискусія «Чи вдається традиційним медіа, що перейшли в
онлайн, знаходити ефективні бізнес-моделі та цікавий контент?». Для учасників
форуму проведуть презентації МФ «Відродження» та факультет журналістики ЛНУ
імені Івана Франка. Модератор дня – Діана Дуцик (osvita.mediasapiens.ua).
У другий день, 30 травня, на Львівському медіафорумі
обговорюватимуть стандарти журналістики. Про медіастандарти та морально-етичні
аспекти роботи доповідатимуть спікери з Данії, Польщі, Росії та України. А
саме: Адам Міхнік («Gazeta Wyborcza», Польща), Міхаель Андерсен (Данія),
Наталія Лігачова («Телекритика»), Роман Вінтонів («The Show Time»), Ігор
Починок («Експрес»), Мустафа Найєм («Українська правда»), Валерій Калниш
(«Комерсант-Україна»), Зураб Аласанія («Mediaport»), Адам Рейхардт («New
Eastern Europe»), Вахтанг Кіпіані («Історична правда»), Василь Расевич
(Zaxid.net).
Також відбудеться дві дискусії: «Як писати про
політику і залишатися незаангажованим?» та «Дискусії про історію ЗМІ: на шкоду
чи на користь?». Модератор дня – Андрій Куликов (ICTV).
Другий день Львівського медіафоруму завершить
Церемонія нагородження премією імені Олександра Кривенка у галузі журналістики.
Останній день форуму, 31 травня, присвячений темі
нових трендів в управлінні медіа. Учасники почують доповіді від: Крістоффера
Ларссона (Aftonbladet, Швеція), Леоніда Бершидського (DesignDepot), Джозефа
Галерно (Mezzobit, США), Вероніки Менжун (Fojo Media Institute), Анни Бараннік
(1+1 медіа), Світлани Єременко (Український освітній центр реформ), Юрка Банзая
(oll.tv), Романа Андрейка (ТРК «Люкс»), Катерини Котенко (Індустріальний
телевізійний комітет), Сергія Тихого (Кримская газета), Параски Дворянин (ТРК
«Люкс»), Наталії Балюк (Високий Замок), Дмитра Добродомова (ZIK).
У дискусії «Чого хоче бізнес від медіа? Чого хочуть
медіа від бізнесу?» візьмуть участь і представники бізнесу: Марцін Куксіновіч
(ПАТ «Кредобанк») та Володимир Хіцяк (МТС). Завершальна дискусія Львівського
медіафоруму буде присвячена темі «Чи може регіональне медіа бути якісним і
конкурентоспроможним?». Модератор дня – Вікторія Сюмар (Інститут масової
інформації).
Довідка:
Львівський
медіафорум організовано за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Генеральний партнер – ПАТ «Кредобанк». Офіційний авіа-перевізник – «Utair».
Технологічний партнер – компанія «МТС». Організатори: ГО «Львівський
медіафорум», Школа журналістики УКУ, за сприяння Львівської міської ради.
Іноземні
партнери: Посольство Швеції в Україні, Посольство Америки в Україні, «Niras»,
«BBC». Партнери: «Львівський туристичний альянс», «SIXT», «Індустріальний телевізійний
комітет», «UMH group», «1+1 медіа», «Інтерньюз Україна», «Медіа Група Україна».
PR та дизайн-партнер: «Креативна агенція Emagine». Кейтерінг: «Events-L».
Юридична підтримка: «Меценас». Пригощають: ресторани «Дарвін», «Кумпель»,
«Челентано». Улюблений готель: «Леополіс». Приймають: готелі «Вінтаж», «Опера»,
«Євроготель». Медіа-партнери: «Інститут масової інформації», «watcher.com.ua»,
«New Eastern Europe», «Nova Europa Wshodnia», «Телекритика».
Фото
–www.
zik.ua
Джерело
–
http://zik.ua/ua/news/2013/05/29/411149
|