КОЛЕСА ДЛЯ НАШОЇ МЕДИЦИНИ
Санітарний варіант «Волги» отримав найменування
ГАЗ-22Б. Його внутрішній простір в цілому повторював
планування медичного ЗІМ-12Б. У той же час «Волга»
відрізнялася меншою власною вагою, більшою
маневреністю і швидкістю, а головне, у виробництві
обходилася дешевше.
Кузов санітарної «Волги» був розділений скляною перегородкою на дві частини: кабіна водія та санітарне приміщення з двома відкидними сидіннями (одне за одним) для медичного персоналу та носилками, які встановлювалися і кріпилися на спеціальних рейках на підлозі кузова. Переднє сидіння складалося до перегородки кабіни, відкриваючи доступ до другого. На перегородці розміщувався відкидний столик для лікарських препаратів.
Двері в торці кузова, через яку вантажилися носилки, складалися з двох половинок - така конструкція була кращою, ніж відкривання кришки багажника на ЗІМ-12Б. На нижній стулці закріплювалися напрямні полози, за якими в салон завантажувалися носилки на гумових роликах.
Відносно невеликі розміри санітарного приміщення (менше, ніж у інших вітчизняних автомобілів подібного призначення) зажадали застосування спеціальних нош з дюралюмінієвих труб з натягнутим між ними брезентовим полотнищем і висувними ручками: вони коротші стандартних на 245 мм (з телескопічними ручками), а також легші і зручніші .
Нагадаємо, що в той час стандартними вважалися дерев'яні, що не складаються, носилки.
Запасне колесо і шоферський інструмент розміщувалися в ніші отвору задніх дверей, з лівого боку кузова. Зсередини кузова ніша відгороджувалася від санітарного приміщення спеціальним металевим кожухом.
Всі бічні шкла в санітарному відсіку виконувалися непрозорими, молочно-матовими. Скло перегородки кабіни водія і задньої підйомної стулки кузова залишалися прозорими і зазвичай закривалися шторками.
Від вантажопасажирського універсала санітарна «Волга» відрізнялася підвіскою і шинами, які були запозичені у звичайного «Седана». Пояснювалося це тим, що маса навіть повністю завантаженої санітарної машини все одно залишалася менше повного завантаження універсала (універсал був розрахований на перевезення п'яти чоловік і 176 кілограмів вантажу, в той час як санітарна версія максимально вміщала лише п'ятьох пасажирів). Застосування підвіски і шин від легкового «Седана» дозволило дещо поліпшити плавність ходу медичної машини.
Фото – з відкритих джерел в Інтернеті
Джерело:
http://autotheme.info/news/9443-gaz-22b-volga-istoriya-avtomobilya-skoroy-pomoschi.html
|