Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2015 » Липень » 20 » Сторінки історії: «Волга» ГАЗ-22 - перший вітчизняний автомобіль-універсал, придатний для медичної служби
11:22
Сторінки історії: «Волга» ГАЗ-22 - перший вітчизняний автомобіль-універсал, придатний для медичної служби

 

КОЛЕСА  ДЛЯ  НАШОЇ  МЕДИЦИНИ

 

 

Санітарний варіант «Волги» отримав найменування

ГАЗ-22Б. Його внутрішній простір в цілому повторював

планування медичного ЗІМ-12Б. У той же час «Волга»

відрізнялася меншою власною вагою, більшою

маневреністю і швидкістю, а головне, у виробництві

обходилася дешевше.

 

 

 

 

 

Кузов санітарної «Волги» був розділений скляною перегородкою на дві частини: кабіна водія та санітарне приміщення з двома відкидними сидіннями (одне за одним) для медичного персоналу та носилками, які встановлювалися і кріпилися на спеціальних рейках на підлозі кузова. Переднє сидіння складалося до перегородки кабіни, відкриваючи доступ до другого. На перегородці розміщувався відкидний столик для лікарських препаратів.

 

Двері в торці кузова, через яку вантажилися носилки, складалися з двох половинок - така конструкція була кращою, ніж відкривання кришки багажника на ЗІМ-12Б. На нижній стулці закріплювалися напрямні полози, за якими в салон завантажувалися носилки на гумових роликах.

 

Відносно невеликі розміри санітарного приміщення (менше, ніж у інших вітчизняних автомобілів подібного призначення) зажадали застосування спеціальних нош з дюралюмінієвих труб з натягнутим між ними брезентовим полотнищем і висувними ручками: вони коротші стандартних на 245 мм (з телескопічними ручками), а також легші і зручніші .

 

Нагадаємо, що в той час стандартними вважалися дерев'яні, що не складаються, носилки.

 

Запасне колесо і шоферський інструмент розміщувалися в ніші отвору задніх дверей, з лівого боку кузова. Зсередини кузова ніша відгороджувалася від санітарного приміщення спеціальним металевим кожухом.

 

Всі бічні шкла в санітарному відсіку виконувалися непрозорими, молочно-матовими. Скло перегородки кабіни водія і задньої підйомної стулки кузова залишалися прозорими і зазвичай закривалися шторками.

Від вантажопасажирського універсала санітарна «Волга» відрізнялася підвіскою і шинами, які були запозичені у звичайного «Седана». Пояснювалося це тим, що маса навіть повністю завантаженої санітарної машини все одно залишалася менше повного завантаження універсала (універсал був розрахований на перевезення п'яти чоловік і 176 кілограмів вантажу, в той час як санітарна версія максимально вміщала лише п'ятьох пасажирів). Застосування підвіски і шин від легкового «Седана» дозволило дещо поліпшити плавність ходу медичної машини.

 

 

Фото – з відкритих джерел в Інтернеті

Джерело:

http://autotheme.info/news/9443-gaz-22b-volga-istoriya-avtomobilya-skoroy-pomoschi.html

 

Переглядів: 639 | Додав: Олександр
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вівторок, 26.11.2024, 04:41
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 362
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2024