АКТИВНА СОЦІАЛЬНА ПОЗИЦІЯ
Вчора система компаній Кока-Кола в Україні
оприлюднила звіт з соціальної відповідальності,
в якому висвітлюється прогрес у виконанні
зобов’язань компанії перед споживачами,
клієнтами, партнерами, співробітниками
та українською громадою за 2012-2014 роки.
Хоча останні роки були непростими для України, компанія продовжує займати активну соціальну позицію, реалізовуючи низку проектів із корпоративної соціальної відповідальності, які співзвучні глобальним пріоритетам системи компаній Кока-Кола та нагальним потребам українців.
Турбота про споживачів залишається невід’ємною частиною усієї діяльності компанії – від виробництва якісних напоїв, їх маркування та реклами до програм, спрямованих на підтримку місцевих громад.
Основні соціальні проекти реалізовуються у трьох напрямках:
1.Розвиваємо активний спосіб життя: компанія сприяє відродженню спортивної культури і вже багато років є партнером Національного олімпійського комітету України, разом з яким щороку організовує заходи національного масштабу, такі як: Олімпійський день, Всеукраїнський олімпійський урок.
У партнерстві з благодійною організацією „Фонд Кличко” компанія намагається надихнути школярів на активну участь у спорті і вправах і забезпечити для кожної української дитини легкий доступ до базової спортивної інфраструктури.
На сьогодні вже побудовано 161 дитячий спортивний майданчик у різних регіонах країни в рамках проекту „Клич друзів - граймо разом!”.
2.Будуємо сильні громади: компанія усвідомлює, що від якості життя громад залежить і майбутнє її бізнесу. Спільно з довгостроковим партнером Товариством Червоного Хреста України (ТЧХУ) компанія допомагає постраждалим під час надзвичайних ситуацій, людям з особливими потребами, а також соціально незахищеним верствам населення по всій Україні.
У звітному періоді компанія надала 133,5 тисяч літрів напоїв спільно з ТЧХУ.
Від 2014 р. компанія опікується центром соціальної реабілітації дітей-сиріт „Смарагдове місто” у м. Святогірськ Донецької області. У центрі перебуває понад 500 дітей переселених з інтернатів зони бойових дій на сході України.
3.Дбаємо про довкілля: зменшення впливу на довкілля - одна з основних цінностей та частина корпоративної культури компанії. У фокусі уваги питання збереження водних ресурсів, ефективне використання енергоресурсів та збереження клімату, скорочення обсягів утворення відходів та збільшення кількості їх переробки.
Компанії вдалося на 14% зменшити використання води і на 40% скоротити використання енергії, які необхідні для виготовлення 1 літру напою. Також за звітний період було зменшено обсяг утворених ПЕТ пляшок на 11,6% за рахунок зменшення ваги пляшки.
Крім того, було реалізовано низку соціальних проектів із захисту довкілля, основні з них - Кожна краплина має значення, Зелений день, День Дунаю.
Компанія сповнена оптимізму щодо майбутнього та її ролі в Україні. Продовжуючи сумлінно вести свій бізнес, компанія буде і надалі створювати цінності для всіх зацікавлених сторін.
Про компанію:
Кока-Кола Беверіджиз Україна - один з лідерів на українському ринку безалкогольних напоїв, єдине підприємство в Україні, яке уповноважене виготовляти напої під товарними знаками The Coca-Cola Company.
Кока-Кола Беверіджиз Україна пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, енергетичні напої та холодні чаї.
Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад. Для отримання більш детальної інформації завітайте на http://www.coca-colahellenic.com.ua
Фото – з відкритих джерел в Інтернеті
Джерело:
http://pr.meta.ua/read/47958
|