НА ПОРОЗІ - ЕПОХИ ФАНДРЕЙЗИНГУ
Як ми уже повідомляли, у столиці відбулася
презентація благодійної книги "Щоб жити.
Розуміючи Київ". Без сумніву, вихід книги - це
велике культуцрне явище. Але воно змогло
відбутися лише тому, що в його основі були
елементи фандрейзину. У ЗМІ про це - ані слова
"Лариса Кадочникова, Іван Драч, Володимир Мунтян, Михайло Зав'ялов, Тетяна Цимбал, Людмила Горделадзе і багато інших видатних діячів культури та спорту взяли участь у презентації книги "Щоб жити. Розуміючи Київ".
Захід пройшов на цьому тижні в одній зі столичних книгарень і тривав понад дві години, повідомляє NewsOboz.org з посиланням на Gazeta.ua.
Презентація переросла в справжній концерт. Навіть легендарний футболіст київського "Динамо" Володимир Мунтян не стримався і заспівав пісню про Валерія Лобановського за мотивами пісеньки крокодила Гени.
А президент Національної ліги професійного боксу України Михайло Зав'ялов поділився історією про приїзд на одне з тренувань боксерів керівника уряду УРСР Володимира Щербицького.
Своїми історіями про Київ з гостями презентації поділилися довгожителі столиці України та відомі представники різних сфер культурного життя міста: письменники, історики, актори, спортсмени, вчені, краєзнавці. У результаті вийшов такий собі пазл - жива і різнобічна картина Києва.
Книга вийшла у видавництві "Самміт-книга". Ціна в магазинах - 100 грн.
"Щоб жити. Розуміючи Київ" - це збірка щирих історій з перших вуст про життя звичайних городян в різні періоди XX століття в Києві. Це перше і єдине в Україні видання, написане найстаршими жителями столиці. Всі кошти від продажів книги будуть направлені в Товариство Червоного Хреста Подільського району міста Києва на підтримку літніх людей ", - кажуть організатори презентації.
Після її закінчення - автограф і фото сесії".
Довідково:
За визначенням Вікіпедії - фандре́йзинг (англ. Fundraising) - процес залучення грошових коштів та інших ресурсів (людських, матеріальних, інформаційних тощо), які організація не може забезпечити самостійно, та які є необхідними для реалізації певного проекту або своєї діяльності в цілому.
Менеджери з Фандрейзингу використовують різні методи для досягнення своїх цілей, а саме:
• Участь у спільних проектах і отримання цільового фінансування за програмами міжнародних організацій. На відміну від фондів, які тільки фінансують проекти, існують благодійні агентства, крім видачі грантів залучають наукові колективи для участі у спільних проектах;
• Участь у проектах, фінансованих державою. Перевага цього методу роботи в тому, що він створює основу для соціального партнерства між державними структурами і недержавним сектором, розвиваючи взаємний інтерес і розуміння необхідності довгострокового співробітництва;
• Організація спеціальних заходів щодо збору коштів (благодійних вечорів, аукціонів, концертів, спортивних змагань). Позитивна сторона цього інструменту в тому, що він дає можливість одночасно зустрітися з багатьма потенційними донорами, залучити однодумців;
• Залучення волонтерів. Ця перевага створюють добровольці — люди, що віддають безоплатно свій час, знання, професійні навички заради благородних цілей організації;
• Особисті зустрічі. Хоча цей метод потребує великих витрат часу і високих професійних якостей Фандрейзер, такі зустрічі є високоефективним інструментом, так як допомога надається не організацією організації, а людиною людині;
• Використання ресурсів Інтернету. Уміння орієнтуватися в Інтернеті і ефективно використовувати його переваги для пошуку потенційних донорів, розміщення власних Web-сторінок з описом цілей і програм організації і т. д.
• Краудфандинг. Це колективна співпраця людей, які добровільно об'єднують свої гроші або інші ресурси разом, як правило через Інтернет, щоб підтримати зусилля інших людей або організацій. (Цим методом за 2-3 місяці можна залучити кошти і до $3,5 млн).
• Реклама. Часто малоефективний метод, хоча охоплює більшу аудиторію. Реклама може бути у вигляді розміщення спеціальних статей — звернень до ЗМІ, відеороликів для показу на спеціальних заходах, установки рекламних щитів, поширення буклетів, календарів, розклеювання плакатів, що відображають ту чи іншу проблему, вирішення якої життєво необхідно. Одним із сучасних видів реклами є розміщення банерів на порталах Інтернету, розсилка звернень через підписні адреси електронною поштою;
• Розсилка листів подяки. Цей інструмент використовується для встановлення тісніших контактів з учасниками благодійних заходів. Мета — привернути осіб, що виявили інтерес один раз, до співпраці на регулярній основі;
• Залучення членських внесків в організацію або шлях самофінансування. Однак у нинішній економічній ситуації внески не можуть бути більшими, а тому достатнього фінансування цей метод не надає;
• Інші методи - визначаються вашою креативністю!
Фото – з відкритих джерел в Інтернеті
За джерелом:
http://newsoboz.org/sport/muntyan-spel-o-lobanovskom-na-prezentatsii-knigi-o-kieve-30012016153307
На цю ж тему:
Репортаж «Презентація благодійної книги» - http://lviv-redcross.at.ua/blog/2016-01-29-7074
|