СПОНУКА ДО ПОЖЕРТВ
Меблева компанія Ikea переобладнала шоу-рум
в одному зі своїх магазинів у норвезькому місті
Берум у прототип кімнати, зруйнованого
сирійського будинку.
За два тижні цю кімнату відвідали більше 80 тисяч осіб, йдеться на BirdInFlight.
Так автори ідеї хотіли привернути увагу відвідувачів до проблем жителів Сирії і спонукати їх пожертвувати кошти на користь Міжнародного Комітету Червоного Хреста.
На стікерах меблів та елементів інтер'єру, де зазвичай вказується ціна кожного товару, описувалася історія типової сирійської сім"ї.та щоденні труднощі, з якими вона стикається: нестача води, їжі та проблеми з отриманням медичної допомоги.
"Ми хотіли спробувати передати відвідувачам ту атмосферу, яка панує у Сирії, хоча, звичайно, ніщо не зрівняється із перебуванням у зоні бойових дій", – розповів один з авторів кампанії Снорре Мартінсен.
Фото - boredpanda.com
За джерелом:
http://life.pravda.com.ua/society/2016/11/11/220004/
|