Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2017 » Лютий » 12 » Волонтери молодіжної ланки Запорізької ОО ТЧХУ побували на занятті у «Школі волонтерів 612»
16:26
Волонтери молодіжної ланки Запорізької ОО ТЧХУ побували на занятті у «Школі волонтерів 612»

 

ПСИХОЛОГІЧНІ  ЗАКОНИ  ДІАЛОГУ

 

 

 

 

Волонтери молодіжної ланки Запорізької

обласної організації ТЧХУ побували на занятті

у «Школі волонтерів 612»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Днями волонтери молодіжної організації Запорізької ОО ТЧХУ, котрі хотіли би стати консультантами з психо-соціальної проблематики, побували на занятті у «Школі волонтерів 612», де розглянули тему "Активне слухання".

 

 

 

 

 

Навички активного слухання є важливими і належать до найбільш складних вимог до консультантів у діалозі. Та є кілька загальних способів, що дозволяють консультанту-початківцю використовувати їх в своїй роботі:

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухати й чути. Найбільш загальний засіб, який полягає в тому, що консультант дуже уважно слухає співбесідника й намагається зрозуміти його почуття, а потім повідомляє про те, що він зрозумів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не засуджувати і не оцінювати. Консультант не просто сприймає слова співбесідника, він розуміє його почуття і приймає без критики та оцінок.

 

 

 

 

 

Не відволікатися і не переривати. Вся увага психолога має бути зосереджена на особистості співбесідника, його розповіді, думках, переживаннях. Консультант не повинен відволікатись на внутрішні чи зовнішні стимули.

 

 

 

 

 

 

 

 

Не забігати наперед в осмисленні розмови. Консультанту не обов'язково відповідати відразу, краще дати собі час подумати, щоб уникнути поверховості відповіді.

 

 

 

 

 

 

Вибрати актуальні теми та відображати їх зміст. Із всіх тем, що пропонуються співбесідником, необхідно відібрати актуальні й значущі. Переходити до нової теми лише після завершення роботи з попередньою. Періодично повторювати співбесідникові суть його повідомлень, щоб він міг відчути, що його зрозуміли, а консультант зміг перевірити адекватність свого розуміння.

 

Активне слухання дає змогу співбесіднику отримати підтримку від консультанта й об'єктивно подивитись на ситуацію. Цей прийом дає можливість постраждалому досліджувати і усвідомлювати свої переживання, звільнитись від напруження і від почуттів, що його пригнічують.

 

Як бачимо, активне слухання - це ефективний засіб психотерапевтичного впливу (втручання), який допомагає співбесідникові досягти конструктивних змін.

 

 

 

 

 

 

 

Коментуючи це заняття, волонтери Червоного Хреста на своїй сторінці у соцмережі Facebook зазначили: «Це був дуже цікавий досвід для наших тренерів, бо в тренінгу взяли участь 48 осіб. Жвавий діалог, дуже активні учасники. Дякуємо проекту «Школа Волонтерів 612» за запрошення! З Вами завжди приємно співпрацювати!».

 

 

 

 

 

 

До цього додамо, що раніше були розглянуті не менш важливі теми, а саме: "Критичне мислення", "Внутрішня гармонія", "Ненасильницьке спілкування", "Гендерна рівність". Слухачів цікавили також актуальні питання на загальні психологічні теми, зокрема, про емпатію та антипатію, темперамент і психоаналіз, моделювання психологічних станів, складання таблиць для тестування тощо.

 

Зауважимо, цей тренінг для волонтерів у Запоріжжі відбувся у рамках Програми Червоного Хреста «Мобілізація громад з метою запобігання конфліктів».

 

 

 

Фото – Запорізької ОО ТЧХ України

За джерелом:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1336904019712915&set=pcb.1257715484312407&type=3&theater

 

 

Переглядів: 516 | Додав: Олександр
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
П`ятниця, 29.11.2024, 10:56
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 362
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2024