Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2018 » Грудень » 14 » Позакласна робота: Репортаж з КЗ ЛОР "Львівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №1 І-ІІІ ст. ім. Б.-І. Антонича"
16:35
Позакласна робота: Репортаж з КЗ ЛОР "Львівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №1 І-ІІІ ст. ім. Б.-І. Антонича"

 

 

РОБОТОТЕХНІКА ДЛЯ НАЙМОЛОДШИХ

 

 

 

 

 

 

 

Позакласна робота: Репортаж з КЗ ЛОР "Львівська загальноосвітня

санаторна школа - інтернат №1 І-ІІІ ст. ім. Б. - І. Антонича".

 

 

 

 

 

 

 

 

«Займаємося робототехнікою за програмами Lego Education, - сказав Юрій Уляницький, керівник гуртка робототехніки. - Передусім це розвиток дрібної моторики рук. Були діти, які на перших заняттях не могли скласти машинку. Через півроку вони складали робота, який міг пройти 30 сантиметрів».

 

 

 

 

 

 

Заняття у 3-Б класі проводяться двічі на місяць, після уроків по четвергах. Сюди записалися і хлопчики, і дівчатка. З готових деталей вони повинні за макетом, набраним на планшеті, скласти якусь складну конструкцію.

 

 

 

 

 

 

 

Ці деталі надали гуртку благодійники. Та і заняття також проводяться у школі на безоплатній основі. У місті Львові діє Центр технічної творчості, де батькам доводиться заради хобі своїх дітей вносити якусь символічну плату.

 

 

 

 

 

 

 

Далі Юрій Уляницький розповідає, що робототехніка вдало поєднує матеріали шкільного курсу: фізики та хімії (досліди, фізичні величини та формули), математики та геометрії (обчислення та вимірювання, кути, градуси), інформатики (поняття програми та алгоритму), а ще механіки, дизайну, конструювання, вимагає технічної грамотності.

 

 

 

 

 

 

 

Діти довідуються, які механізми є, наприклад, у машині, як вони працюють і взаємодіють. Вивчають ази програмування. Але це не те програмування, яке ми собі уявляємо: безліч нулів і одиничок. Молодші школярі складають програму з готових блоків, старші пишуть складніші алгоритми.

 

 

 

 

 

 

 

 

«Робот – це попередньо запрограмований автоматичний пристрій, що призначений для виконання конкретних операцій. Саме це ми і робимо», - пояснює Михайло Олійник (на знімку - крайній справа), один із трійки учнів, об'єднаних в одну команду.

 

 

 

 

 

 

 

«Це може бути маленька жабка, яка стрибає. Або бджілка, яка дзижчить і рухає крилами. Складаємо її з однокласниками за 30 хвилин», - додає Теймур Асадулаєв.

 

 

 

 

 

 

Павло Назарко, наприклад, за 30 хвилин сконструював на занятті гуртка майстерню для мотоциклів.

 

 

 

 

 

 

Дівчатка, учасниці гуртка, пішли ще далі: вони у чотирьох склали цілий квартал містечка з будинками, деревами, сквериками і дорогами. 

 

 

 

 

Та гуртківці не обмежуються дрібними роботами. Вони можуть взятися і за великогабаритні пристрої. Це може бути і великий робот, який ходить і може виконувати ще якісь команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

На заняттях діти освоюють ази проектування і конструювання, основи дизайну. Їхній пристрій має гарно виглядати – бути або з деталей одного кольору, або складений симетрично, мати якусь естетичну концепцію. «Заняття проводимо не у вигляді лекції. Є загальна тема, і кожен пропонує, що хотів би сьогодні зробити і як. Це якраз те, до чого прямує наша освіта, – навчання через дію, через практичний досвід і на власних помилках», - констатував керівник гуртка.

 

 

 

 

Освітня робототехніка – це нова, актуальна педагогічна технологія, що дозволяє підвищити мотивацію учнів до навчання, тому що для цього потрібні знання практично з усіх навчальних дисциплін від мистецтв і трудового навчання до математики, фізики та інформатики.

 

 

 

 

 

 

 

Вчителька початкових класів 3-б Галина Романівна Манчура зазначила, що педагоги, котрі використовують у своїй практиці робототехніку, можуть досягти багато різних цілей.

 

Серед них:

  • навчити дітей колективно працювати над ідеями;
  • аналізувати результати та шукати нові рішення;
  • проводити систематичні спостереження;
  • розвивати логічне мислення;
  • навчити учнів встановлювати причинно - наслідкові зв’язки.

 

 

 

 

 

 

"Якщо учень цікавиться робототехнікою з початкової школи, він може відкрити для себе багато цікавого та, що важливо, розвинути вміння, що знадобляться для отримання професії у майбутньому. Вона допомагає на практиці глибше вивчити деякі теми з інших предметів, дозволяючи розкрити потенціал учня та допомогти йому в подальшому з вибором професії. Незалежно від того, який професійний шлях обере учень, у майбутньому його робота, так чи інакше, буде пов’язана з використанням новітніх технологій", - завершив свою розповідь Юрій Уляницький.

 

На жаль, не в усіх школах є такі гуртки. Тож для тих, кого цікавить ця тематика, подаємо адресу Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр науково – технічної творчості учнівської молоді» (КЗ ЛОР ЛОЦНТТУМ).

9026 Україна, м. Львів, вул.І.Франка, 133

 

тел./факс +38 032 276-46-05; 276-42-70

 

E-mail: utehnik@ukr.net


Сайт Центру за посиланням – www.locnTTUM.lviv.ua

 

 

Фото – автора

Ірина Апостолюк,

Голова Личаківської РО м. Львова ТЧХУ

 

 

 

 

Переглядів: 537 | Додав: Олександр
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вівторок, 26.11.2024, 03:08
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 362
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2024