Товариство Червоного Хреста Личаківського району
ГоловнаРеєстраціяВхід
Головна » 2019 » Лютий » 15 » Більшість українських шкіл все ще не мають безбар’єрного доступу, – Парцхаладзе
22:05
Більшість українських шкіл все ще не мають безбар’єрного доступу, – Парцхаладзе

 

ДОШКУЛЬНА ЗАБУДЬКУВАТІСТЬ

 

 

 

 

 

 

Інклюзивна освіта має багато граней, одна з них - безбарєр’єрний доступ до школи.

 

 

 

За даними статистики, 74% загальноосвітніх навчальних закладів в Україні (11560 шкіл) мають безперешкодний доступ для дітей з інвалідністю, але тільки до першого поверху. З них пандусами забезпечено 69% (10781 шкіл), кнопками виклику – 23% (3664 школи), інформаційними вказівниками – 18% (2864 школи). Спеціально обладнані туалети для дітей з інвалідністю мають менше 5% шкіл (746).

 

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

 

«Сьогодні за статистикою з областей близько 74% всіх шкіл в Україні забезпечені безбар’єрним простором, але лише до першого поверху. Що це означає? Що в цих закладах є безбар’єрний доступ до будівлі, пандус або підйомник на вході чи кнопки виклику допомоги, у деяких випадках інформаційні таблички. Проте якщо розглядати статистику доступності шкіл до другого і вище поверху, то її мають лише одиниці. Тобто, більшість наших шкіл непристосовані для дітей з інвалідністю в повному обсязі і ці діти не мають можливості комфортно відвідувати звичайні школи. Це потрібно змінювати!» – сказав він.

 

Парцхаладзе при цьому відмітив, що в цьому питанні є великий прогрес, зазначивши успішність впровадження проекту Благодійного Фонду Порошенка та його голови Марини Порошенко зі створення інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) для дітей з особливими освітніми потребами та реалізацію проекту «Новий Освітній Простір», одним із головних принципів якого є безбар’єрність та інклюзія.

 

За останні два роки кількість закладів загальної середньої освіти з інклюзивними класами була збільшена у 2,5 рази – до 3788 шкіл у 2018. А кількість учнів з особливими освітніми потребами зросла з 4180 до 11839 школярів.

 

Також для дітей з особливими освітніми потребами вже обладнано близько 500 інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ). Наразі вже понад 300 шкіл та дитячих садків активно впроваджують принципи Нового Освітнього Простору.

 

«Освіта стає доступнішою для кожної дитини. Це факт. Проте потрібен комплексний підхід у всьому, щоб створювати дійсно комфортні та рівні умови навчання для всіх у звичайних школах. Для цього вже оновлені та вступили в дію восени минулого року нові державні будівельні норми щодо закладів освіти, які, окрім всього, передбачають обов’язкове створення доступності у школах при їх будівництві чи реконструкції. І так має бути, якщо ми дійсно хочемо жити у сучасній європейській країні», – додав Парцхаладзе.

 

Довідково

 

Новий Освітній Простір (#НОП) створюється в навчальних закладах України за чотирма основними принципами:

 

енергоефективність;

сучасне обладнання;

мотивуючий простір;

безбар’єрність та інклюзія.

Мета – створення комфортних умов для якісного навчання дітей в «Новій Українській Школі».

 

Проект ініційований Міністерством регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України і реалізується спільно з Міністерством освіти і науки України та органами місцевого самоврядування.

 

Фото – з відкритих джерел в Інтернеті

За джерелом:

https://zik.ua/news/2019/02/15/bilshist_ukrainskyh_shkil_vse_shche_ne_mayut_bezbariernogo_dostupu__1510949

 

Переглядів: 476 | Додав: Олександр
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Четвер, 28.11.2024, 00:47
Меню сайту
Форма входу
TRANSLATE
Наші друзі
catalog.red-cross.org.ua redcross.org.ua lviv.medprof.org.ua meduniv.lviv.ua www.icrc.org/rus www.drk.de
Календар
Архів записів
Наше опитування
Звідки Ви довідались про наш сайт?
Всього відповідей: 362
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 16
Гостей: 16
Користувачів: 0
Iv. Stepura © 2024