ЧЕРГУВАННЯ НА ТЕЛЕФОНІ ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ
Співпраця ТЧХУ та Міністерства соціальної політики України має конкретні обриси
у регіонах. Прикладом цього може бути взаємодія ЛОО ТЧХУ та партнерів з міськради.
З початку введення карантину в Україні ЗШР ЛОО ТЧХУ «ГОРС» та група Червоного Хреста Львівщини з ПСП успішно співпрацюють з Соціальною службою Львова.
Про один з таких фактів червонохрестівці повідомили на своїй сторінці у соцмережі Фейсбук.
«Гаряча лінія тепер багатоканальна!
Відтепер наш телефон гарячої лінії 0-800-301-205, для підтримки одиноких потребуючих мешканців міста стає багатоканальним. А це означає, що більше ваші дзвінки не висітимуть на лінії, адже на них одночасно готові відповідати троє фахівців. Загалом, в якості операторів залучено 25 фахівців. І серед них - 11 волонтерів, Львівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України, навчених надавати психосоціальну підтримку та першу психологічну допомогу», - йдеться у повідомленні.
Фото – ЛОО ТЧХУ та ЛМР
За джерелом:
https://www.facebook.com/SocialServiceLviv/photos/pcb.1103901039969519/1103893933303563/?type=3&theater
|