КОМПАНІЯ MGID – ПАРТНЕР ТЧХУ
Відтепер поширення достовірної червонохрестівської інформації про профілактику
коронавірусу і боротьби з fake news отримує значно ширшу аудиторію по всьому світу.
В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні організації та державні структури. Тому компанія MGID запропонувала Товариству Червоного Хреста України можливості своєї рекламної платформи для поширення достовірної інформації про профілактику коронавірусу і боротьби з fake news.
Уже протягом тижня MGID на безкоштовних засадах розміщує весь інформаційний текстовий та відеоконтент Червоного Хреста зі спеціального розділу на їхньому сайті у своїх рекламних віджетах на контентних сайтах-партнерах.
«У сьогоднішній ситуації правдива і достовірна інформація про коронавірус із надійного джерела допоможе не лише боротися з панікою, а й рятувати життя. Ми понад 10 років займаємось тим, що доносимо до користувача цікавий йому контент. Тому наша технологія у поєднанні зі своєчасною інформацією від Товариства Червоного Хреста України – це мільйони поінформованих про пандемію, а значить – озброєних українців», – зазначає Сергій Денисенко, СЕО в MGID.
Крім того, центральний офіс MGID в Лос-Анджелесі оприлюднив відкритого листа до Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), представництва Червоного Хреста в усіх країнах світу та офіційним організаціям з охорони здоров’я з пропозицією надавати можливості платформи (понад 30,000 партнерських сайтів, на які щоденно заходять сотні мільйонів користувачів) безкоштовно. Згідно з цим листом, платформа має намір з непохитним фокусом, відданістю і підтримкою боротися зі спекулятивними та фейковими новинами про COVID-19.
«Головна зброя у боротьбі з коронавірусом COVID-19 – це знання. Ризики інфікування значно знижуються, коли ми володіємо та використовуємо у повсякденному житті знання про гігієну рук, гігієнічну поведінку в цілому, – каже Генеральний директор Червоного Хреста України Лілія Білоус. – Легковажність та нерозуміння рівня небезпеки є вбивчою, тоді як свідоме дотримання соціальної дистанції, карантинні заходи та доступність достовірної інформації задля недопущення паніки серед населення є основними чинниками для зниження ризиків інфікування. Ми щиро вдячні MGID за щоденне просування інформації від Червоного Хреста України онлайн. Вкрай важливо, щоб люди мали інформацію, яка у сьогоднішніх умовах рятує життя».
За тиждень, протягом якого міжнародна платформа нативної реклами MGID в рамках партнерства безкоштовно розповсюджувала інформаційні повідомлення Товариства Червоного Хреста України, правдиві новини про COVID-19 та інформацію про способи убезпечити себе отримали понад 16 млн користувачів на 3000 контентних сайтах.
Джерело: Creativity.ua.
Фото – прес-служби ТЧХУ
Оригінал див. за посиланням:
https://redcross.org.ua/2020/03/mgid-%d0%bf%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%bb%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d1%88%d0%b8%d1%80%d1%8e%d0%b2%d0%b0%d1%82%d0%b8-%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b5%d0%bd%d1%82-%d1%87%d0%b5%d1%80%d0%b2%d0%be%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be/
|