Головна » 2020»Грудень»10 » Червоний Хрест України отримав відзнаки на фестивалі соціальної реклами (ВІДЕО)
04:59
Червоний Хрест України отримав відзнаки на фестивалі соціальної реклами (ВІДЕО)
ЗАСЛУЖЕНА ПЕРЕМОГА
У цьому році Товариство Червоного Хреста України долучилося до участі у 12-му Національному
фестивалі соціальної реклами та посіло перші місця у тематичній номінації ‘’STOP!COVID’’.
Творчі роботи, виконані у рамках цієї номінації, мають впливати на зміну поведінки отримувачів соціальної реклами, на користь дотримання правил, що сприятимуть боротьбі з пандемією.
Перше місце отримала аудіокнига «Мій герой – це ти» для дітей та їх батьків про коронавірус. Герої книги говорять голосами українських зірок, таких як: Тимур Мірошниченко, Олег Скрипка і Світлана Тарабарова. Аудіокнигу було створено у партнерстві з композитором Дмитром Саратським та звукорежисером Ярославом Степанковим. Автором тексту і пісні стала Анна Завальська.
Саме виробництво аудіокниги належить студії Chess Records, що у місті Києві.
Друге місце Червоний Хрест України отримав за серію плакатів на тему важливості носіння масок під час пандемії – «Хто масочку носити рад – відчує мандаринів аромат». Плакати були створені разом з комунікаційною агенцією Ogilvy Ukraine, яка і є автором ідеї. Креативна директорка Ogilvy Україна – це Євгенія Дзюбенко.
Аудіокнига та серія плакатів є частиною проєкту реагування на COVID-19, за підтримки Данського Червоного Хреста та за фінансування Міністерства закордонних справ Данії.
Крім того, Червоний Хрест України переміг у номінації «Комплексна соціальна рекламна кампанія» з проєктом «Перемога у нас крові». Це національна акція, під час якої спортсмени та їх вболівальники стають донорами крові. Адже з початком пандемії кількість донорів значно зменшилася, що призвело до дефіциту крові в українських медичних закладах. «Перемога у нас в крові» було створено за ініціативи Товариства Червоного Хреста України і Міністерство молоді та спорту України, за підтримки комунікаційної агенції Ogilvy Україна, яка виступає в ролі автора ідеї та комунікаційного партнера проєкту.
Починаючи з лютого 2020 року Товариство Червоного Хреста України інформує населення для того, щоб запобігти поширенню коронавірусної інфекції. За цей час було створено багато мультимедійних продуктів та запроваджено заходів для продовження активної підтримки населення під час пандемії.