«ПЕРША ЛАСТІВКА» - АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ
Benz Patent Motor-Wagen прийнято вважати першим автомобілем в історії людства.
Німецький конструктор Карл Бенц з м. Мангейма запатентував його 29 січня 1886 року. Через кілька місяців ще один конструктор Готтліб Даймлер, теж німець, і теж жив на Південно-Заході Німеччини, обкатав свій автомобіль Daimler Motorkutsche. Який з деяких причин також претендує на звання першого.
Перший автомобіль Бенца, змайстрований в 1885 році, був триколісний двомісний екіпаж вагою 250 кг на високих колесах зі спицями. На нього Бенц поставив свій новий чотиритактний бензиновий мотор з водяним охолодженням потужністю 0,9 к.с.
Циліндр розташовувався горизонтально над віссю величезних задніх коліс і приводив їх в рух через одну ремінну і дві ланцюгові передачі. Машина розвивала сміховинну за нашими мірками швидкість – 16 км / год, але на ті часи це була вельми прогресивна конструкція. Екіпаж був урочисто названий Motorwagen.
Карл Бенц був конструктором-одинаком, хоча і з хорошою технічною освітою. У машини Бенца було майже все, що є у нинішніх автомобілів – бензиновий двигун з іскровим запалюванням, трансмісія зі зчепленням, гальма і навіть м’яка підвіска коліс.
Отже, 29 січня 1886 року, після того, як винахід пройшов численні випробування і деякі доробки, Motorwagen отримав Німецький Імператорський патент, а в 1887 році перший в світі автомобіль дебютував на виставці в Парижі.
Фото – з відкритих джерел
За джерелом:
https://goldcars.com.ua/den-narodzhennya-avtomobilya-135-rokiv-z-poyavy-pershogo-avtomobilyu/
|