Головна » 2023»Квітень»20 » Міністр освіти планує оптимізувати навчальні плани в школі (ВІДЕО)
08:06
Міністр освіти планує оптимізувати навчальні плани в школі (ВІДЕО)
СКОРОЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ – МРІЯ КОЖНОГО ШКОЛЯРА
Міністр освіти та науки України Оксен Лісовий назвав чотири головні пріоритети міністерства на найближчий час. Головне – відновити офлайн-навчання в українських школах там, де це безпечно, та переглянути навчальні плани.
За два роки Україна має синхронізувати систему освіти з європейською, заявив міністр в ефірі телеканалу "1+1". Проте в МОН не планують напряму копіювати модель якоїсь конкретної країни ЄС.
Серед пріоритетів МОН сьогодні Лісовий назвав:
• Відновити освіту офлайн та вивести в «живе» навчання максимальну кількість дітей там, де це можливо, створивши укриття в кожній школі;
• Організувати безпечне навчання, в тому числі онлайн там, де офлайн неможливий саме через безпекові причини;
• Забезпечити якісну онлайн освіту для українців за кордоном;
• Створити умови для творчої та вільної роботи вчителів та викладачів, включаючи поступовий перегляд зарплат.
Сьогодні від 500 тис. до 1 млн українських дітей навчається за кордоном в місцевих закладах, але прагнуть отримати українські атестати та свідоцтва про базову освіту.
Ключове – це «тотальна цифровізація системи освіти». В це поняття міністр включає також створення індивідуальних кабінетів учня.
Від 55 до 66% шкіл в Україні сьогодні мають обладнані укриття різної якості, проте не всі можуть вмістити всіх учнів. На це бюджет виділив 1,5 млрд грн субвенції, уточнив міністр.
Оксен Лісовий також заявив у власному ФБ, що в старшій та середній школі навчальні програми мають бути оптимізовані, щоб діти отримували помірне навантаження на уроках та на домашньому опрацюванні. Зокрема, це стосується онлайн навчання та навчання за кордоном, паралельно з відвідуванням місцевих шкіл.
Він нагадав, що згідно з законом «Про освіту», починаючи з 2027 року, у старшій профільній школі учні зможуть обирати напрямок, за яким вони хочуть навчатися.
«Відповідно, це має змінити підхід з мультипредметності на конкретний профіль, який цікавий школяру чи школярці», – уточнив міністр.