НА ВАРТІ ПРАВ ПАЦІЄНТІВ
Йдучи назустріч пацієнтам, ці люди інформуватимуть їх щодо безоплатних
медичних послуг, які можна отримати за Програмою медичних гарантій.
Пілотна ініціатива «Представник пацієнта» стартувала у Лікарні Святого Пантелеймона. Це – спільний проєкт Національної служби здоровʼя та Руху ЧЕСНО, який реалізовується за підтримки Міністерства охорони здоровʼя, Світового банку та Посольства Швейцарії в Україні.
Представники пацієнта – це активні громадяни, які успішно пройшли тренінговий курс НСЗУ та партнерів проєкту із загальних питань щодо надання медичних послуг. Вони інформуватимуть пацієнтів про перелік безоплатних послуг та умови їх отримання. А також допомагатимуть у випадку порушення їхніх прав, фіксуватимуть відгуки пацієнтів та вестимуть спостереження за процесами надання допомоги у медичному закладі.
«Адміністрація лікарні Святого Пантелеймона зацікавлена у тому, щоб пацієнти володіли інформацією щодо послуг, які надаються нашим закладом охорони здоров'я за Програмою медичних гарантій. І звісно, для нас буде цінною інформація, яку амбасадори проєкту проаналізують за результатами анкетування пацієнтів. Адже ми прагнемо надавати лише якісні медичні послуги пацієнтам. Тому цей проєкт – це можливість отримати об’єктивну оцінку нашої роботи й за потреби – поліпшити її», - зазначає Юліан Голик, директор Лікарні Святого Пантелеймона Першого медоб’єднання Львова.
Скористатись допомогою представників проєкту у цьому медичному закладі може кожен. Для цього достатньо підійти до їхнього стенду із позначкою «Представник пацієнта», що на першому поверсі, поруч із входом до лікарні.
Спеціалісти працюватимуть у будні з 9:00 до 15:00. Пілотний проєкт «Представник пацієнта» реалізовується у п’яти медичних закладах України. Двоє з них - у Львові.
За джерелом:
https://www.facebook.com/photo?fbid=745013564435729&set=pcb.745014234435662
Фото – з відкритих джерел
#Український_Червоний_Хрест_Личаківського_району
|