ОБІЗНАНІСТЬ ІЗ ОСНОВАМИ БЕЗПЕКИ
«Управління безпекою та ризиками» - тема тренінгу для керівників обласних
організацій Українського Червоного Хреста, який пройшов 1 травня у Києві
Управління процесами, робота оперативних штабів, основні принципи безпеки, кібербезпека та захист персональних даних, взаємодія із медіа під час надзвичайних ситуацій, комплаєнс , ризики пов'язані із сексуальним та гендерним насильством, - це неповний перелік питань, які були розглянуті на тренінгу.
Жваве обговорення кожного виступу було показником актуальності тренінгу.
Дякуємо фахівцям Канадського Червоного Хреста за цікавий модуль «Впровадження культури безпеки та керування безпековими питаннями» та за підтримку в організації тренінгу .
Довідково:
Комплаєнс – від англійської compliance ("згода, відповідність") походить від дієслова to comply – "виконувати" – і буквально означає дотримання певних правил, вимог або умов.
У контексті бізнесу комплаєнс означає законність дій компанії в цілому, і кожного її співробітника, - від топ-менеджменту до всіх філій і підрозділів. В очах контрагентів комплаєнс - перевірка підтверджує, що ви відповідаєте вимогам законодавства, запропонованим правилам, нормам певних стандартів та умовам договору.
За джерелом:
https://www.facebook.com/photo?fbid=845566450937874&set=pcb.845574564270396
Фото – Чернівецької та Херсонської ОО ТЧХУ/Фейсбук
#Український_Червоний_Хрест_Личаківського_району
|