НИТКА ДО НИТКИ - БІДНОМУ СОРОЧКА
Щорічно 7 червня відзначають зовсім нове свято - День краудфандингу,
який сьогодні широко поширений в світі і є модним способом збору грошей
для конкретного проекту.
Що таке краудфандинг?
Краудфандингом називають спільне фінансування проектів, в яких створюється новий продукт. Іншими словами, це спосіб залучити кошти для росту і розвитку проекту, ініціативи, підприємства або програми за рахунок внесків від великої кількості сторонніх осіб. Причому, ці особи, можуть бути не пов’язані ані з самим проектом, ані з професійним бізнес-інвестуванням. Перша половина слова з англійської перекладається, як натовп (crowd), а друга - фінансування (funding).
Мета створення Дня краудфандингу
День краудфандингу дійсно допомагає збільшенню його популярності в світі, в тому числі і в Україні. Краудфандинг дуже корисний для тих, хто з нетерпінням чекає отримання фінансування, створення сильної клієнтської бази, тестування нових продуктів.
Краудфандинговий рух більш поширений в Інтернеті, тому у всесвітній мережі є безліч інтернет-майданчиків для збору коштів. За допомогою цих сервісів вдається зібрати гроші для багатьох корисних проектів.
Це може бути щось матеріальне, наприклад, книга, корисний додаток чи техніка, або нематеріальне - кіно або послуга. Насправді, той, хто фінансує, може бути одночасно і покупцем продукту, і спонсором, інвестором.
Автори проектів можуть представити свій продукт в одній з декількох категорій: від благодійності, кіно та музики до науки, технологій та бізнесу.
Користь краудфандингу
Краудфандингові кошти крім фінансової допомоги надають моральну підтримку для підприємця. Гроші не потрібно повертати, їх необхідно обов’язково ефективно використати, щоб не змарнувати довіру людей.
Краудфандинг дозволяє охопити більшу аудиторію людей та залучити кошти з різних міст чи країн. Не слід відразу очікувати, що розміщення проекту на майданчику означає успіх.
Платформи краудфандингу не просувають проекти, вони лише надають майданчик для пожертв та вирішують технічні питання збору. За свої послуги платформи беруть комісію. Для організації збору коштів людина має докласти чимало зусиль.
1.Необхідно знайти ідею. Для успішного збору коштів проект має бути в дечому інноваційним. Тобто, це повинна бути оригінальна ідея, яка раніше ще не зустрічалась. Продукт повинен бути корисним, цікавим, зрозумілим та унікальним.
2.Треба здійснити перші напрацювання. Насамперед, це покаже майбутнім благодійникам, що ідею можна реалізувати та ви працюєте над цим. При цьому вам не вистачає коштів на реалізацію, тому їхня допомога вирішальна.
3.Необхідно підготувати презентацію проекту. Вміння подати та пояснити ідею є одним з ключових моментів краудфандингу. Зображення, відео, моделі продукції та детальний опис ідеї допоможуть людям в повній мірі оцінити задум.
4.Оприлюднити проект та шукати допомогу. Коли презентація буде готова, то проект можна викладати на платформу краундфандингу. Далі свою ідею потрібно просувати, показувати якомога більшій аудиторії людей та спонукати їх до пожертв. Лише так можна зібрати потрібну суму коштів.
За джерелом:
https://celebratoday.com/uk/events/june/07/crowdfunding-day
Фото – з відкритих жерел
#Український_Червоний_Хрест_Личаківського_району
|