ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА
Управління соціального захисту Львівської міської ради розпочало прийом заявок на участь у відборі серед громадських та благодійних організацій, які надають соціальні послуги мешканцям Львівської громади.
Йдеться про фінансову підтримку на статутну діяльність у 2024 році, яку надаватимуть на конкурсній основі. Заявки приймають до 20 серпня включно.
«Кошти може отримати організація, яка працює за пріоритетами діяльності міста в умовах воєнного стану, і це буде досить суттєва підтримка. Максимальний розмір підтримки – до 150 тисяч гривень для однієї організації на рік. Дуже важливо, що це конкурсна складова – тобто буде утворена комісія, яка розглядатиме заявки громадських організацій», – нагадують в міському управлінні соціального захисту.
Процедура проведення відбору, на що скеровуються кошти, які організації можуть брати участь у відборі та які документи потрібно для заповнення заявки, прописано у Порядку, який затверджений рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.08.2024 №1013.
Заяву (супровідний лист) з необхідним пакетом документів можна подати з 8 до 20 серпня (включно) 2024 року. До заяви потрібно додати:
– копію засвідченого статуту (положення) організації чи його скан-копію у разі онлайн-подачі;
– звіт про діяльність за рік (за два роки у випадку подачі документів до управління соціального захисту вперше), який передує року подання заяви, підписаний керівником, або скан-копія документа у разі онлайн-подачі;
– календарний план заходів (програм, проєктів), які організація планує провести у році надання фінансової підтримки (пропозиції) щодо відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, згідно з напрямками діяльності, підписаний керівником, або скан-копія документа у разі онлайн-подачі;
– відповідність діяльності організації стратегічним напрямкам розвитку Львівської МТГ в умовах воєнного стану;
– розрахунок до кошторису для отримання фінансової підтримки, підписаний керівником, або скан-копія документа у разі онлайн-подачі;
– копію документа, який надає право користуватися приміщенням, в якому організація здійснює свою діяльність (витягу з Реєстру речових прав на нерухоме майно, чинного договору оренди приміщення тощо, або скан-копія документа у разі онлайн-подачі), а також фотографії (мінімум 4 кадри загалом, із різних ракурсів всередині приміщення, а також кадр із зображенням будівлі, де це приміщення).
Важливо!
Якщо організація подає потребу у бюджетних коштах для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг свого приміщення, необхідно подати засвідчені копії сплачених рахунків за спожиті послуги за попередні два місяці, засвідчені у встановленому порядку, або скан-копії документів у разі онлайн-подачі.
Заяву з пакетом документів можна подавати на паперових носіях (через Центри надання адміністративних послуг) на ім’я начальника управління соціального захисту, або надсилати заповнені форми на електронну скриньку управління соціального захисту: u_soczah@lvivcity.gov.ua.
Детальніша інформація за телефоном: (032) 261-4471 – відділ соціальних послуг та технічного супроводу управління соціального захисту Львівської міської ради.
За джерелом:
https://galinfo.com.ua/news/422446.html
Фото – Олена Ляхович/Гал-Інфо
#Український_Червоний_Хрест_Личаківського_району
|