Головна » 2024 » Серпень » 15 » Нова дивовижна теорія пояснює, що принесло життя на Землю
Нова дивовижна теорія пояснює, що принесло життя на Землю

НІ, НЕ АСТЕРОЇДИ

Команда дослідників з Гарварду встановила, що блискавка

найбільш вірогідно могла сприяти створенню життя на Землі.

Про це повідомляє інформаційний портал techno.nv.ua.

Впродовж тривалого часу вчені з’ясовували, що могло допомогти створити елементи, необхідні для виникнення життя на Землі. Окремі теорії передбачали, що астероїди або комети мали вплинути на цей процес – перетворення неживого в живе. Однак велика група хіміків із Гарвардського університету знайшла докази ще однієї теорії, яка передбачає, що удари блискавки в землю могли допомогти у створенні головних компонентів життя.

У статті в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences науковці описали експеримент, який мав на меті відтворити умови на Землі в ранні часи та вивчити хімічні реакції в результаті імітації ударів блискавки. Дослідницька група створила лабораторну біосферу і змоделювали удари блискавки в повітрю, по воді та суші в контрольованому середовищі. Далі досліджували отримані продукти ударів, особливо ті, що потрапили у воду.

Під час експериментів команда виявила, що вуглець перетворився на окис вуглецю та мурашину кислоту, а азот — на нітрит, нітрат та амоній.

Дослідники додали до свого віртуального середовища мінерали, схожі на ті, що були знайдені в гірських породах ранньої Землі. Потім вони повторили змодельовані удари блискавки та виявили, що утворилися сульфідні мінерали, подібні до тих, які часто зустрічаються поблизу вивержень вулканів. Також виявили збільшення виробництва аміаку, який також є важливим для забезпечення життя на Землі.

Науковці припускають, що їхні висновки вказують на те, що удари блискавки з хмари в землю з більшою ймовірністю сприяли б появі життя на Землі, ніж комети, астероїди або удари блискавки з хмари в хмару.

Фото – Астрофотограф Угур Ізикєер/hightech.fm