ВЧИЛИСЯ НЕ ТІЛЬКИ ІНФОРМУВАТИ, АЛЕ І ЧУТИ

Про цю новину йдеться у Фейсбуку
Самбірської РФ Львівської ОО ТЧХУ.

Працівники та волонтери Самбірської районної філії Львівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України взяли участь у важливому тренінгу «Механізм зворотного зв’язку та інформація як допомога в Українському Червоному Хресті».

Це навчання — більше, ніж просто семінар:
- тренінг дав змогу опанувати методи збору, аналізу та реагування на відгуки — як позитивні, так і критичні — від людей, які отримують нашу допомогу. Це можуть бути запитання, побажання, пропозиції, скарги або просто потреби.
Ми розбирали, як надавати своєчасну, зрозумілу й корисну інформацію:
- не лише про послуги, які надає Червоний Хрест, а й про те, як можна звернутись за підтримкою або як скористатись доступними каналами допомоги.
Особлива увага була зосерреджена на тому, щоб наша комунікація була двосторонньою — не лише «ми даємо», а щоб люди могли висловитися, поділитися своїм досвідом, потребами чи проблемами, і ми могли на них відповідати оперативно та професійно.

Завдяки цьому тренінгу ми сподіваємось зробити нашу допомогу не просто корисною, а максимально адаптованою — до реальних потреб людей; щоб кожен, хто звертається до нас, відчував, що його чують, розуміють і реагують.

Разом - ми сильніша команда, здатна допомогти ще більшій кількості людей.
Дякуємо всім учасникам за відкритість, бажання вдосконалюватись і готовність ставати ще кращими!
За джерелом:
https://www.facebook.com/profile.php?id=61577372763270#
Фото – учасників тренінгу/Фейсбук
#Український_Червоний_Хрест_Личаківського_району
|