ТАРА, ЩО…ВИПАРОВУЄТЬСЯ
![](/21/00000377.jpg)
Іce
Cold - найбільш ранній і потужний слоган кампанії Coca-Cola, який закликав споживачів втамовувати спрагу найефективнішим способом, а саме - спробувати їх напій.
Той час давно минув. На колумбійських пляжах нині продають цей крижаний
напій в інноваційній упаковці.
Всі знають, що влітку освіжаючі напої з льодом
стають як ніколи актуальні. Ось тільки лід можна знайти не скрізь і не завжди.
Coca-Cola вирішила цю проблему кардинальним способом - розлила свій напій у
пляшки… з льоду.
З метою гігієни, і щоб не обморозити пальці покупців,
на крижану тару продавець надягає червоний браслет- прокладку з логотипом
Coca-Cola. Суперекологічна упаковка тане у роті і в руках.
Навіть ті, хто вважають, що солодкі газовані напої -
це отрута, і ніколи не п'ють Coca-Cola, визнають, що їх реклама життєрадісна і
вкрай позитивна, а експерименти з упаковкою - геніальні: банка, якою можна
поділитися, дизайнерські пляшки,
торговий автомат для обіймів, підставка з кольором та інші шедеври.
Відеоролик про кока-колу, розлиту у нову льодяну тару, можна знайти за адресою - http://youtu.be/_o-z6JLugWE
Фото – з відкритих
джерел в Інтернеті
Джерело -
http://www.adme.ru/pack/coca-cola-razlili-v-butylki-izo-lda-ogilvy-mather-colombia-509905/
Довідка:
![](/21/2-IMG_1118.jpg) ![](/21/1-IMG_1060.jpg)
На знімках: (зліва направо) Іван Усіченко, президент ТЧХУ, та генеральний директор компанії „Кока-Кола Беверіджиз Україна” Жан-Ноель Рено підписують угоду; робочий момент під час прес-конференції в офісі УНІАН з нагоди підписання договору.
Про соціальне партнерство Coca-Cola та ТЧХУ, яке
зафіксоване у довгостроковому договорі від 27.01.2012 р., можна докладніше ознайомитися у репортажі «Партнери дивляться у завтра» - http://lviv-redcross.at.ua/blog/2012- 01-27-331
|